Sunday, June 6, 2010

Salam,

Setelah, pelancaran goMUMTAZ pada bulan Mac 2010 yang mensasarkan 'Maximize MUMTAZ, Zero Failure'......maka beberapa perjumpaan dan program telah diadakan!!..Alhamdulillah kerana semuanya berjalan lancar!!!!


MMTanta juga telah meminta semua yg berminat utk mengikuti goMUMTAZ, mengisi borang secara online!!!... Sungguhpun beberapa syarat ketat telah dikenakan dan telah dilanggar!!...especially Zero FB!!!...Namun, MM menghargai setiap pemintaan dan hasrat kepada yang mendaftar serta memberi bekerjasama menjayakan goMUMTAZ!!...

Oleh itu, MM membuat keputusan untuk menaja 'Makan Tengahari & malam PERCUMA' kepada semua yang mendaftar!!! dari 6hb June sehingga 27hb June 2010 (21hari)

Namun, sesiapa yang terlepas pandang usaha ini, masih boleh mendapatkannya dengan kos sebanyak 8LE untuk Tengahari dan Malam bermula 7hb june 2010
Untuk urusan order mesti secara pakej>>>> 8LE x 20hari = 160LE

Sesiapa yang berminat untuk order, sila isi borang ini dan serahkan wang kepada:
Akhawat :Yana & Ikhwah: Yazid

Makanan Tengahari mula diambil pada jam 1 tghri & Makan Malam 4 petang!
Semua wakil rumah mesti dtg tepat pada waktunya. Makanan anda dianggap 'DISEDEKAHKAN' pada orang lain sekirannya anda lewat 15 minit dari masa diatas!! Sila maklum, pakej makanan ni terhad kepada lauk dan sayur. Nasi tidak disediakan!!

Harap hargai masa kawan2 yang sama-sama berjuang dengan masa dalam fatrah imtihan!!
Kerjasama dari segi petugas untuk 'proses agihan' akan dikeluarkan untuk melicinkan perjalanan usaha ini!! Harap semua dapat memberi kerjasama!!

Semoga usaha kerdil ini mendatangkan manfaat!! Anyway, All the best....semoga usaha ini mempastikan anak2 ummi ni lebih focus kpd Exam !! Insyallah!

Salam sayang,
ummiMM

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.