Sunday, July 18, 2010
















Alhamdulillah Program BBQ ba'da imtihan telah sempurna semalam bertempat di Taman Dr. Hamudah.Program ini yang bertemakan Ukhwah Fillah 1(UF 1) yang di ketuai oleh saudara Azizul Hakim Mahdi.

Program yg bermula pd pukul 8 mlm dgn solat jemaah maghrib dan dilengkapi dgn tazkirah dari Ust Zahid Nasir(kaherah).Beliau menekankan tentang pentingnya ukhuwah walaupun berlainan ideologi.Majlis diteruskan dgn ucapan Pengerusi MMtanta,Ahmad Samhan Awang yg di hostkan oleh saudara Muhammad Danial Kamal Bahrin dan saudara Mohd Idrulnafiz Othman.Ucapan dari pengarah program,beliau memohon maaf ats kesulitan yg berlaku sepanjang program dan ketidakselesaan tetamu kerna kehadiran tetamu yg tidak diundang(nyamuk).

Majlis diteruskan dgn celoteh UMMI yg menekan tentang penting program ukhwah fillah dan berharap MMtanta dpt meneruskan program UF2,UF3 dan seterusnya.Ummi juga mengucapkan tahniah kpd semua pljr2 tanta yg akan mendapat natijah pd esok hari.Seterusnya slideshow dr exco multimedia(Nabil fikri dan Alya Dayana) yg mengimbas kembali program2 yg telah dijayakan oleh MMtanta sepanjang tahun ini.Utk menunggu makanan dihidang,kami didedahkan oleh Dr. Rusydi dgn kisah Nabi Musa a.s dan Nabi Harun a.s tentang ukhwah yg sgt kuat demi menyebarkan islam.

Sekalung penghargaan kepada tetamu jemputan,ust2 ISMAtanta yg diketuai oleh Ust Fuad ,Ust2 KONSIS yg diketui oleh Ust Zahid,Ust Nahi dan keluarga,Ust Fadil dan keluarga dan kami sgt berbesar hati dgn kehadiran tetamu yg sanggup dtg dr jauh demi menjayakan program kami.

Jutaan terimakasih kpd UMMI yg telah byk berkorban demi anak2 di tanta khususnya yang sanggup meninggalkan keluarga sehingga hampir setiap bulan ummi akan dtg ke Mesir demi memastikan kejayaan anak2 UMMI.Majlis ini juga telah di 'sponsor' sepenuhnya oleh ummi.Syukran awi UMMI!!

Perhargaan juga kepada semua exco2 yg telah mengorbankan masa dan tenaga demi menjayakan program ini.Terutamanya team masakan yg menyediakan menu ayam madu dan ayam black pepper yang diketui oleh Hazwan Hairuddin.Semoga program ini dpt diteruskan dan dijayakan dgn lebih tersusun .Kami memohon maaf atas segala kesulitan kpd tetamu2 yg hadir dan akan meingkatkan mutu kerja utk program2 yg akan dtg.Syukran SEMUA!!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.