Tuesday, September 21, 2010

Salam All

Setelah ramai yang memikirkan hal-hal tentang tarik mula kuliah dan pembahagian Kelas kini unit akademik MMtanta membawakan kepada anda Maklumat terkini tentang Kelas yang diperolehi oleh Ahmad Samhan Pengerusi Mmtanta dari Vice dean Dr.Abd Mon'em pada 21 September 2010.

Sukacita diumumkan bahawa kelas bagi pelajar malaysia akan bermula 2 oktober 2010 dan pembahagian kelas buat masa ini adalah mengikut angka giliran(raqam julus bagi yg berbahasa arab) peperiksaan. Bagi pelajar yang ingin memanfaatkan masa boleh menyertai kelas Pelajar Mesir kerana kelas mereka sudahpun bermula.

Selain itu pelajar MM akan dibahagikan kepada kelas Khas bagi mereka yang memohon program JOM MUMTAZ agar pelajar-pelajar ini mudah dibimbing dan dinilai dari masa ke semasa agar motif program ini dapat dicapai.Kelas bagi program ini adakn di umumkan pada hujung bulan september sebelum tarikh kuliah bermula.

Disini disertakan untuk kemudahan para pelajar, pihak Mmtanta telah menyediakan Jadual waktu bagi pelajar tahun 1 hingga tahun 5 sedia untuk dimuat turun untuk dijadikan rujukan



Together reaching minds.....MMtanta Academics Unit


Academics Unit Representative
And
Chairman
Ahmad Samhan
MMtanta

1 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.