Friday, July 9, 2010

3 comments:

  1. Salam Pn Siti,
    Saya bapa salah seorang dari pelajar Tahun 1 di bawah pengurusan MedicMesir amat bersetuju dengan cadangan Pn Madura.Sebagai ibubapa kami sangat-sangat prihatin dengan perkembangan dari semua aspek anak-anak kami di Tanta.Website ini telah menjadi sumber maklumat yg sangat bermakna bagi saya dan juga kepada ibubapa yg lain.Seperti sedia maklum kepantasan edaran maklumat adalah sgt penting terutama bila anak-anak kita memerlukannya utk mencari penaja terutamanya di Tahun 1 dan 2. RM30K-RM40K setahun adalah angka yg sgt besar bagi kebanyakan ibubapa yg terpaksa mengikat perut utk pastikan kejayaan anak-anak mengejar cita-cita mereka. As such, Pn Siti we seek yr kind cooperation to expediate the release and distribution of 1st year exam result to all students under yr supervision and also to all the parents. Setakat ini saya sangat berpuas hati dgn komitment yg Pn Siti telah berikan kpd anak-anak kami di Mesir. Saya dan ibubapa lain berharap amanah yg kami berikan kpd Pn Siti akan berterusan dan feedback yg saya dapat ialah anak-anak kami selalu merindui kedatangan Pn di Mesir. Puan sebagai sumber motivasi dan pemangkin untuk mereka berusaha dan belajar lebih gigih. Semoga usaha Pn Siti akan menghasilkan Dr Muslim yang bertakwa. Aminn.............

    Terima Kasih

    ReplyDelete
  2. salam...Pn madura dan En Khairudin,

    Kita panjatkan doa untuk semua anak2 MM serta yg dtg dari agensi lain juga!

    Mengenai dokumen, seperti yang maklum kepada ibuayah yang lain2 juga, satu team dikalangan pelajar MM yang tak balik bercuti akan membantu mempercepatkan segala urusan.

    Banyak kan BERDOA. Insyallah itulah senjata yang kita ada...setelah anak2 BERUSAHA!

    salam,
    CT

    ReplyDelete
  3. Salam Pn Siti dan team MM,
    Tk kehadiran blog TantaMM banyak bantu kami ibubapa dan penuntut MM. Sama-samalah kita doakan semua pelajar MM mencapai kejayaan dan permohonan tajaan akan berjalan dgn lancar, InsyaAllah.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.