Tuesday, February 11, 2014

Tanta(30-31/1/2014) - Pada dua hari yang penting ini semenjak cuti semester pertama tahun ini,Unit Akaun MM yang membuat kolaborasi bersama Unit Academic Centre MM telah menganjurkan Winter Feast Festival buat julung-julung kalinya.


Objektif utama adalah untuk mengisi masa lapang di waktu cuti dengan merapatkan ukhuwah,mengimarahkan lagi Academic Center di samping mengasah bakat berniaga di kalangan peserta dan secara tidak langsung dapat menjana keuntungan bagi kedua-dua belah pihak,penganjur dan juga peserta-peserta.


Pada 30/1/2014 kami telah mengadakan Movie Night dan pada keesokan harinya pula diadakan pula Hari Kantin.
Sambutan daripada para pelajar amat menggalakkan terutamanya pada Hari Kantin.Ini disebabkan oleh makanan yang dijual kebanyakannya adalah makanan malaysia serta indonesia seperti roti canai,risoles,pasembor serta banyak lagi,termasuklah gerai-gerai pakaian wanita.


Secara kesimpulannya,Alhamdulillah program yang berlangsung selama dua hari ini berjaya dilaksanakan dengan izin-Nya.Diharapkan program-program yang bermanfaat ini dapat diadakan lagi di masa depan di bawah unit-unit yang berdedikasi di sini.


Di sini dikepilkan juga beberapa lampiran gambar sepanjang program ini berlangsung:









0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.