Sunday, May 22, 2011

Assalamualaikum wbth,

Selamat menjalankan IMTIHAN FINAL buat semua warga Tanta! Ummi berdoa kehadrat Allah swt agar dipermudahkan keseluruhan imtihan. Doa agar imtihan ini memberi natijah terbaik untuk semua.

Bagi Tahun 3! Semoga dipermudahkan laluan ke Tahun ke 4! Yakni, bermula fasa baru, clinical year!

Bagi yang ramai mengulang tahun 2! Kegagalan sekali tidak bermakna selama-lamanya! HOLD TIGHT TO YOUR GOAL....And GET YOUR SCORE RIGHT!

Bagi Tahun 2! Ummi doakan lebih ramai akan MUMTAZ tahun ni....dan InshaAllah, akan memecah rekod tahun lepas....INSHAALLAH boleh!

Bagi Tahun 1! Natijah imtihan ini amat bermakna sekali.....Do ur best and break last year 1st year result .....( Boleh k? ....InshaAllah!)

For the rest, InshaAllah.....Allah swt will always be with u......and grants MUMTAZ dunya waAkhirah!

Ya ALLAH, bukakan olehmu atas hikmat engkau dan bentangkan olehmu atas kami gedung rahmat Engkau. Ya ALLAH, tuhan yang amat pengasih dari segala yang pengasih.

Ya ALLAH, Sinarilah hatiku dengan hidayatMu sebagaimana Engkau menyinari bumi dengan matahariMu Wahai tuhan yang membuka, wahai tuhan yang amat mengetahui, bukakanlah pintu hatiku pembukaan yang hampir, wahai tuhan yang membuka, wahai tuhan yang amat mengetahui.

Ya ALLAH, keluarkan aku dari kegelapan ragu-ragu kurniakanku sinaran kefahaman bukakanlah bagiku pintu ilmu, dan hiasilah aku dengan akhlak yang baik dan kasih sayang.

Ya ALLAH, tambahkanlah kepadaku ilmu dan berilah aku faham dan pengertian yang baik.

Ya ALLAH ya tuhan ku, kurniakanlah kami kefahaman nabi-nabi dan hafalan para rasul serta mendapat ilham dari para malaikat yang hampir denganMu, juga kurniakanlah kami kesihatan wahai Yang Amat Mengasihani.

Ya ALLAH, persiapkanlah kami mengenai dengan urusan kami dengan petunjuk Mu.

Uhibbuki Fillah ;-)
UmmiMM

2 comments:

  1. Syukran ummi,minta ummi halalkan makan minum kami dan sentiasa doakan kejayaan kami.
    Kami pohon maaf dan ampun jika ada silap dan salah.Syukran atas segala usaha ummi lakukan terutama beri peruntukan utk program 'JOM MUMTAZ'.

    SEMOGA SEMUA DIBERI KETENANGAN DLM MENGHADAPI IMTIHAN

    Pengerusi MMTanta
    Ahmad Samhan Awang

    ReplyDelete
  2. Thanks Ummi....All ur support and sacrifice for the students will be repaid by ALLAH....i pray for ur happiness always...keep it up....

    Director JOM Mumtaz!!(lawan abg mat)
    Izzuddin Azaharuddin

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.